VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A ORGANIZAČNÍ PODMÍNKY
Obsah
V Brně dne 01.09.2024 Mgr. Miloslav Kvapil 4
1. Úvod
Všeobecné obchodní a organizační podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva o povinnosti smluvních stran vzniklé mezi poskytovatelem a jinou fyzickou či právnickou osobou za účelem realizace vzdělávacích aktivit.
2. Vymezení smluvních stran
Poskytovatelem (dále jen Poskytovatel)
je DYNATECH s.r.o. se sídlem Londýnské náměstí 853/1, Brno 639 00 IČ 25501003. Spisová značka
C 28196 vedená u rejstříkového soudu v Brně.
Objednatelem (dále jen Objednatel)
je právnická nebo fyzická osoba, která uskuteční objednávku vzdělávacích seminářů Poskytovatele prostřednictvím webových stránek www.dynatech.cz
3. Realizace objednávek seminářů
Přihláška je závaznou objednávkou a jejím odesláním Objednatel souhlasí se Všeobecnými obchodními a organizačními podmínkami.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu lektora, změnu termínu konání semináře ze závažných důvodu – např. nemoc, nízká kapacita zájemců o seminář. V tomto případě budou včas všichni Objednatelé informováni.
Podrobné informace o obsahu a průběhu školení obdrží každý účastník v pozvánce před termínem konání semináře.
Daňové doklady jsou rozesílány elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce semináře.
Platba za seminář musí být připsána na účet Poskytovatele nejpozději 2 dny před zahájením semináře.
Faktury jsou vystaveny po naplnění kurzu. Akreditované semináře jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty dle §57 zákona č. 235/2004 Sb. Cena zahrnuje vzdělávání, studijní materiály, občerstvení.
4. Realizace webinářů, e-learningových kurzů
Přihláška je závaznou objednávkou a jejím odesláním Objednatel souhlasí se Všeobecnými obchodními a organizačními podmínkami.
Objednatel obdrží na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce webináře, e-learningového kurzu, odkaz na přihlášení, přihlašovací údaje a heslo.
Daňové doklady jsou rozesílány elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce semináře.
Platba za seminář musí být připsána na účet Poskytovatele nejpozději 2 dny před zahájením semináře.
Každý uživatel má školení formou e-learningu zpřístupněno pod dobu 30 dnů ode dne zahájení poskytování služeb. V této lhůtě musí uživatel prostudovat studijní materiály a absolvovat závěrečný test. Po absolvování kurzu obdrží uživatel osvědčení.
Objednatel se zavazuje využívat služby pouze pro vlastní potřebu, veškeré materiály dostupné při poskytování této služby si může objednatel a uživatelé kopírovat pouze pro vlastní potřebu a nesmí je poskytovat třetím osobám.
5. Storno podmínky
Informace o změnách objednávek či jejich stornu je nutno zaslat písemně na e-mail: kvapilova@dynatech.cz.
Při zrušení účasti bude účtován následující storno poplatek:
100% při zrušení účasti 4 a méně kalendářních dnů před termínem konání
50% při zrušení účasti 9-5 kalendářních dnů před termínem konání
0% při zrušení účasti 10 a více kalendářních dnů před termínem konání
Storno poplatek bude účtován i v případě, že platba za seminář nebyla Objednatelem uhrazena. Objednatel je povinen zajistit náhradního účastníka, aby nedošlo k propadnutí částky za uhrazený seminář.
V případě úplného zrušení semináře ze strany Poskytovatele bude kurzovné vráceno v plné výši.
Další vícenáklady (cestovné, ubytování…) Poskytovatel Objednateli nehradí.
6. Souhlas se zpracováním osobních údajů
Všichni přihlášení účastníci na semináře, webináře, e-learningu souhlasí se zpracováním osobních údajů za účelem registrace, dále souhlasí se zasíláním informací o vzdělávacích akcích. Souhlasí se zpracováním osobních údajů za účelem pořizování fotodokumentace/ obrazových a zvukových záznamů na akcích společnosti DYNATECH s.r.o.
Údaje, které bude Poskytovatel na základě souhlasu registrovaného subjektu zpracovávat, zahrnují jméno a příjmení, datum narození, místo narození, název a sídlo firmy, IČ a kontaktní údaje. Tyto údaje získá Poskytovatel přímo od registrovaných subjektů, dalších uživatelů a z veřejných zdrojů.
Účelem zpracování osobních údajů je myšlena nabídka produktů a služeb Poskytovatele, a to prostřednictvím elektronických kanálů, marketingové zpracování s cílem poskytnutí nabídky
a zkvalitnění služeb.
Odsouhlasením poskytuje registrovaný subjekt souhlas se zpracováním osobních údajů k marketingovým účelům provozovatele, a to v souladu s novým nařízením Evropského parlamentu
a Rady (EU) 2016/678 ze dne 27.04.2016.
Tento souhlas se týká i zpracování osobních údajů registrovaného subjektu od 25.5.2018, kdy vstupuje v účinnost legislativa EU pro zpracování osobních údajů. Souhlas je dobrovolný a lze jej kdykoliv odvolat. Zůstává v platnosti po dobu využívání produktů a služeb poskytovatele a následující 1 rok poté nebo do doby, dokud jej registrovaný subjekt neodvolá.
Tyto Všeobecné obchodní a organizační podmínky jsou platné od 1.9.2024
V Brně dne 01.09.2024Mgr. Miloslav Kvapil
Jednatel společnosti DYNATECH s.r.o.
